Στο ΕΣΠΑ 2014-2020 και το νότιο τμήμα της λεωφόρου Καραμανλή προϋπολογισμού 12,5 εκατ. ευρώ με απόφαση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018
Κώστας Αγοραστός: «Μεγάλο έργο που αναμορφώνει στο σύνολό της νότια είσοδο της Λάρισας»



Λύση στο ζήτημα της οδικής ασφάλειας του νότιου τμήματος της λεωφόρου Καραμανλή δίνει η Περιφέρεια Θεσσαλίας, καθώς με απόφαση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστού εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ / Π.Ε.Π. Θεσσαλίας 2014-2020, το έργο «ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΟΔΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ Χ.Θ. 3+330 ΕΩΣ Χ.Θ. 5+690», προϋπολογισμού 12,5 εκατ. ευρώ. Μετά την ολοκλήρωση και θετική αξιολόγησή του έργου από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. Περιφέρειας Θεσσαλίας, εντάχθηκε στον Άξονα Προτεραιότητας 4 «Ανάπτυξη – εκσυγχρονισμός – συμπλήρωση υποδομών για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη». Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και εθνικούς πόρους, με Δικαιούχο την Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Αφορά στην κατασκευή του οδικού τμήματος της Λεωφόρου Καραμανλή (Παλαιά Εθνική Οδός Αθήνας –Θεσσαλονίκης) στην πόλη της Λάρισας, από τον ισόπεδο κόμβο με την Οδό Σεμερτζίδη (κόμβος Βιοκαρπέτ) έως και την προσαρμογή στον ισόπεδο κόμβο με την Οδό Διγενή (303 ΠΕΒ), με την κατασκευή τριών (3) κυκλικών κόμβων καθώς και του αντίστοιχου παράπλευρου δικτύου. Το συνολικό μήκος της αρτηρίας ανέρχεται σε 2,40 km, συμπεριλαμβανομένων των προσαρμογών της στην υφιστάμενη οδό στην αρχή και το τέλος της.

Όπως ανέφερε σε δηλώσεις του ο κ. Κ. Αγοραστός: «Με σχεδιασμό, προγραμματισμό και σκληρή δουλειά υλοποιούμε έργα για τον άνθρωπο. Εντάσσουμε σήμερα ένα μεγάλο έργο, την συνέχιση του νότιου τμήματος της λεωφόρου Καραμανλή. Δηλαδή από το 303 ΠΕΒ έως και τον κόμβο της Βιοκαρπέτ μετά το Pantheon Plaza. Είναι ένα έργο προϋπολογισμού 12,5 εκατ. ευρώ, το οποίο δημιουργεί ασφάλεια στην μετακίνηση των ανθρώπινων κοινοτήτων και την μεταφορά των εμπορευμάτων. Περιλαμβάνει την κατασκευή κύριας οδού 2,4 χλμ, τρεις κυκλικούς κόμβους, παράπλευρο δίκτυο και αναμορφώνει στο σύνολό του την νότια είσοδο της Λάρισας η οποία βρίσκεται σε κακή κατάσταση. Το έργο αυτό πρόκειται να προσφέρει τόσο θέσεις εργασίας, όσο και χρήμα στην πραγματική οικονομία».
πλήρες κείμενο